-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
En M3 til begjær
Jeg skulle ikke hatt noe imot å kjøre rundt i en BMW M3, men for enkelte er ikke det spennende nok. Da kan denne spesialutgaven være et alternativ – hvis de får tak i den.
BMW M3 ville utvilsomt vært blant mine favorittbiler om jeg hadde hatt en million til disposisjon for bilkjøp. Krefter nok, plass nok og for øvrig egenskaper som dekker mitt daglige bilbehov.
Men for enkelte er ikke en M3 spennende nok – de vil ha noe mer ekstremt. Derfor lanserer BMW nå M3 CS som skal produseres fra våren 2018 i et begrenset opplag på cirka 1200 eksemplarer.
I våres lanserte BMW en M4 CS Coupé, og en tilsvarende oppskrift benyttes nå på M3 sedanen. I hovedsak innebærer det litt mer effekt, litt lavere vekt, litt mer utstyr og lekre detaljer.
460 hestekrefter og et dreiemoment på 600 Newtonmeter tar deg til hundre på 3,9 sekunder, mens toppfarten er elektronisk sperret ved 280 km/t.
Panser, tak og en del aerodynamiske detaljer er utført i karbonfiberforsterket plast (CFRP) – noe som medfører en vektreduksjon på 10 kg sammenlignet med en standard M3.
M3 CS har ekstra kraftige M-bremser med 4-pots calipere foran og 2-pots bak.
Hjulutrustning består av spesialfelger i 19 tommer foran og 20 tommer bak, utstyrt med Michelin Pilot Sport Cup 2 dekk (såkalte gateslicks) i dimensjon 265/35 R19 foran og 285/30 R20 bak.
Innendørs er det totonet skinn i Silverstone/Black og Alcantara som dominerer, men selv om bilen er stylet i enda mer sportslig retning er alle de praktiske egenskapene fra en ordinær M3, eller en hvilken som helst annen 3-serie, fortsatt i behold.
Du forsaker selvsagt en del på komfortfronten. Til gjengjeld får du dynamiske egenskaper i toppdivisjonen.
Bilen kan bestilles fra januar 2018 og de første bilene skal bygges i mars.