![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Forsiden // Tokyo 2019 // Lanseringskalender // Spionbilder // Bilvideoer // Bilsport // Bilutstillinger // Bilhistorie // Biløkonomi // Yrkesbil // Nyhetsbrev |
||||||||||||||||||||
![]() |
Biltester:
![]() Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2019). |
![]() |
||||||||||||||||||
![]() De fire testbilene er alle så bra at de aller fleste kan leve helt greit med dem. De er tilstrekkelig komfortable, og har nok plass til å dekke de flestes familiære behov. I tillegg til å ha størst bakkeklaring, har Subaru XV testens klart beste firehjulsdriftteknologi. XV minner mer om en kombi på stylter enn en SUV, men i dette selskapet blir den for «smal» til å vinne fram. Da står vi igjen med Skoda Karoq, en typisk SUV å se på, men like mye fleksibel flerbruksbil inni. Selv om bilen koster rundt 100.000 kroner mer enn nest dyreste bil i testen, mener teamet alle bruksfordelene, alt utstyret og den høye trekkevnen mer enn veier opp for høy pris. Så gratulerer til Tsjekkia!
annonse
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() F-F-F-F-Facebook ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
Annonse:
| ||||||