-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kamiq – hva skjer?
Interessen for den nye SUV-en fra Skoda som skal avdukes i Genève har vært skyhøy. Nå har våre fotografer sett den ekte varen på veien, og den ser ikke spesielt sexy ut.
Bildene viser to nærmest umaskerte biler, og for å være ærlig syns jeg de ser grå og kjedelige ut, langt fra like sexy som konseptbilen Vision X vi møtte for et år siden og skissene Skoda har sendt ut som teasere.
Bildene antyder en SUV som har svært mye til felles med Scala – modellen som skal erstatte Rapid, Skodas innstegsmodell. Rasjonell, men gørr kjedelig.
Vi får håpe den lette maskeringen på disse bilene er der for å villede oss, og at bilen vi møter i Genève om noen uker blir helt annerledes. Det skal ikke store grepene til for å lykkes med det. Andre lykter kan for eksempel gjøre underverker.
Les også: Kamiq på innsiden
Det vi vet om bilen er at den med en lengde på rett under 4,30 meter blir større enn søskenmodellene Volkswagen T-Cross og Seat Arona. Men i forhold til Scala blir den både kortere og får mindre bagasjerom.
Ved introduksjonen får Kamiq tradisjonelle drivlinjer, 3-sylindrede 1,0-litere og firesylindrede 1,5-litere.
Det er antydet norsk lansering på ettersommeren, men vi forventer flere detaljer når vi møter Skoda-folket i Genève neste måned.