-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kamiq – hva skjer?
Interessen for den nye SUV-en fra Skoda som skal avdukes i Genève har vært skyhøy. Nå har våre fotografer sett den ekte varen på veien, og den ser ikke spesielt sexy ut.
Bildene viser to nærmest umaskerte biler, og for å være ærlig syns jeg de ser grå og kjedelige ut, langt fra like sexy som konseptbilen Vision X vi møtte for et år siden og skissene Skoda har sendt ut som teasere.
Bildene antyder en SUV som har svært mye til felles med Scala – modellen som skal erstatte Rapid, Skodas innstegsmodell. Rasjonell, men gørr kjedelig.
Vi får håpe den lette maskeringen på disse bilene er der for å villede oss, og at bilen vi møter i Genève om noen uker blir helt annerledes. Det skal ikke store grepene til for å lykkes med det. Andre lykter kan for eksempel gjøre underverker.
Les også: Kamiq på innsiden
Det vi vet om bilen er at den med en lengde på rett under 4,30 meter blir større enn søskenmodellene Volkswagen T-Cross og Seat Arona. Men i forhold til Scala blir den både kortere og får mindre bagasjerom.
Ved introduksjonen får Kamiq tradisjonelle drivlinjer, 3-sylindrede 1,0-litere og firesylindrede 1,5-litere.
Det er antydet norsk lansering på ettersommeren, men vi forventer flere detaljer når vi møter Skoda-folket i Genève neste måned.