-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Nytt konsept til Genève
Audi viser de første skisser av en modell som skal debutere i Genève neste måned.
Det er minimalt med informasjon utenom disse tre skissene, men vi får i alle fall vite hva barnet skal hete.
Og dermed får vi forklaringen på hvorfor den nye SUV-en vi nylig viste spionbilder av skal hete Q3 Sportback.
Firetallet er nemlig reservert til en elbil – modellen vi får møte neste måned er døpt Q4 e-tron Concept.
Produksjonsutgaven skal følge sent 2020 eller tidlig 2021, så det er fortsatt en stund til vi får se det ferdige produktet. Men konseptet vil forhåpentligvis gi en god pekepinn på hva som kommer.
Med denne modellen på plass begynner Q-rekken til Audi å bli rimelig full. Eneste ledige betegnelser når Q4 er besatt blir Q1, Q6 og Q9. Førstnevnte må logisk sett bli liten, og 9-tallet er nok forbeholdt noe stort og luksuriøst.
Når Audi har bestemt seg for å tilby flere el-SUV-er er det kanskje naturlig at modellen som nå bare heter e-tron får en Q6 fremst i betegnelsen?
Kanskje angrer Audi på at de ikke gjorde som BMW og bare satte en bokstav foran de eksisterende modellbetegnelsene. Eller som Mercedes, bruke EQ som familiebetegnelse og sette en bokstav som indikerer størrelsen bakserst.