-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Volkswagens fremtid på hjul
Her er ferske bilder av Volkswagens andre ID-modell under testing i varme strøk.
Den ble vist som konsept allerede i 2017, men nå nærmer det seg realisering for modellen som på konseptstadiet bar navnet ID Crozz. Det blir neppe den endelige betegnelsen når crossoveren går i produksjon neste år – mer sannsynlig vil den få betegnelsen ID.4X.
Siden den første modellen i familien, ID.3, blir en kombikupe, er det naturlig at den neste blir en SUV eller crossover. Og kanskje vil den komme i to karosseriformer – en tradisjonell SUV som bilen på bildene, og en SUV Coupé som konseptbilen fra 2017.
Mens konseptbilen hadde tradisjonelle dører foran og skyvedører bak vil produksjonsmodellen sannsynligvis får tradisjonelt hengslede dører hele veien rundt.
Legg merke til den rause akselavstanden som er et resultat av at Volkswagen benytter den fleksible MEB-plattformen, noe som åpner for et rommelig og fleksibelt interiør. Det gir også korte overheng i begge ender.
Med hensyn til drivlinje kan du regne med at Volkswagen benytter tilsvarende løsning som i Audi e-tron med en motor på hver aksel og en batteripakke som gir en kjørelengde på rundt 500 kilometer per opplading.