-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Tilbake til fremtiden
De har til sammen 984 hestekrefter og 13 sylindre, koster 4,2 millioner kroner, er begge to-setere og kabrioleter – men under skallet kunne de knapt vært mer forskjellig.
Først publisert i Bil 8/9-2018.
Dette er ikke en test. Dette blir ikke en sammenligning av alle detaljene til to biler, for så å gi poeng etter en fast skala slik at vi kan kåre en vinner. Dette blir derimot en hyllest av det som snart er historie, og et blikk på hva vi kan vente oss i fremtiden. Hvor store forskjeller det er mellom en bil med selvpustende V10-er og en med hybrid drivlinje.
Og selvfølgelig: Dette er latterlig deilige dager i solen.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata
Tekst og foto: Odd Erik Skavold Lystad
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.