-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Gemballa på nye eventyr
Nå kommer det noen tegninger fra Gemballa som antyder at vi har en ny hyperbil på gang. Gemballa kan i hvert fall skryte på seg at de er etablerte og har gjort dette før.
Gemballa er et av de snekkerfirmaene jeg gjerne stikker innom når jeg er på de kanter. Og siden de bor i Porsche/Mercedes-land, og ved foten av Leonberg med deler av gamle Solituderingen rett utenfor døren, er det et ganske fristende lunchmål når jeg har litt tid.
Det er alltid umulig å vite hva det er man vil møte der. Riktignok er det hele basert på Porsche – jeg har sett alt fra Cayenne via Cayman til Carrera GT der, men plutselig dukker det opp en Mercedes-McLaren SLR, en McLaren MP4-12C eller en Ferrari Enzo.
I sommer sendte de ut en profiltegning av noe som så ganske dramatisk ut, og nå har de fylt på med et par renderinger til. Meldingen i juni var at de planla en gjennomført super-sportsbil, med krefter godt på nordsiden av 800 hk.
Samtidig som Steffen Korbach, Gemballa-eier, la til at de lette etter finansiering for prosjektet.
I den førjuls-hilsenen som kom nå er de fremdeles i en finansieringsfase, men det følger enda flere detaljer.
For det første viser skissene at i den siste versjonen har de droppet noen av Zenvo-henvisningene.
Bilen er blitt mykere med flere kurver på et lenger karosseri med et par store scoop på bakre stolpe, og så ser det ut som en flerlags spoiler der bak, mens den foran ligger godt under fronten.
Ikke et ord om hvilken motor, bortsett fra at Korbach også mener at «den siste rene sportsbilen her i verden skal høres og lukte bensin.»
Ikke alle moderne trender er kule sier han, og tenker kanskje på strøm?
Han snakker om state-of-the art drive- og aero teknologi. Og lover at det blir ikke antydninger av hybrid. Men med en planlagt nulltihundre på under 2,5 og til 200 på ca. 6,5 sekunder, blir det åpenbart ganske mye luft som skal pumpes inn gjennom de to sidescoopene.
Vi kan helt sikkert regne med mengder av lettvekt og en ganske nøktern interiør-stil.
La oss håpe de får det til. Selv om det har vært en stund siden jeg besøkte dem sist er det litt trygt å vite at folk som disse finnes og at som regel er det bare å stikke innom.