-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mor og datter på fjerdeplass
Torhild og Tine Hallre ligger på en fjerdeplass etter seks kjørte prøver i Rally Monte Carlo Historique. To norske lag har brutt løpet som avsluttes tirsdag.

Monte Carlo – Etter at de seks første etappene er avviklet i Rally Monte Carlo for eldre biler, er beste norske lag mor og datter Torhild og Tine Hallre.
De kjører er gammel Volkswagen Boble 1303 og ligger på en imponerende fjerdeplass etter blant annet å ha blitt nummer to på en av etappene. I løpet er det med nesten 300 biler.
Petter Granerud med kartleser Marianne Lie ligger på 8. plass. De kjører en Ford Escort.
To norske lag har ifølge arrangørene brutt løpet. Det er Lars Lie og Kjetil Engan som begge skal h brutt på grunn av mekaniske problemer med sine biler.
Rally Monte Carlo Historique er verdens største billøp for eldre biler. Alle biler må være produsert før 1980. Løpet kjøres med idealtid.
Det gjenstår ni prøver i rally som avsluttes i Monte Carlo tirsdag.