-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Den familievennlige Golfen
Her ser du en nærmest umaskert Golf stasjonsvogn. Ingenting tyder på at den skal gjenta fordums suksess i Norge.
Golf stasjonsvogn var i mange år populær som norsk familiebil grunnet god plass og en pris som var oppnåelig for folk flest.
Om vi spoler noen år tilbake ble det ifølge Opplysningsrådet for Veitrafikken registrert 1622 nye Golf stasjonsvogn i 2016, men siden har tallet sunket jevnt og trutt til det stoppet på 183 biler i 2019.
Riktig nok et år da produksjonen stoppet for å gi plass til en ny generasjon.
En av årsakene er den sterkt økende interessen for SUV-er, men en annen forklaring er å finne i «familien».
For den tsjekkiske fetteren, Skoda Octavia stasjonsvogn, ser nemlig situasjonen helt annerledes ut med 3670 registreringer i 2016 og stabilt salg på over 3000 hele denne perioden.
Hittil i år er 97 prosent av alle nyregistrerte Golfer elbilen som snart skal fases ut, og da blir det norske Golf-salget meget begrenset på tross av en splitter ny modell som nettopp har entret markedet.
Kanskje så begrenset at det ikke blir plass til stasjonsvognen i det norske programmet? Vi sjekker ut med importøren:
– Siden Golf stasjonsvogn ikke kommer som ladbar hybrid eller med et aktuelt 4Motion-alternativ har vi valgt å ikke tilby den i Norge, sier kommunikasjonssjef Anita Svanes.
Selv om bilen på disse bildene fremstår som umaskert er det tatt noen grep for å lure oss. Fronten trenger de jo ikke skjule – den blir som femdørsutgaven.
Hekken ser her ut omtrent som på den utgåtte modellen, men slik blir den ikke. Legg merke til at det er brukt både hvit og farget tape på baklyktene.
Med hensyn til interiøret kan du regne med at det overføres direkte fra kombien, inkludert den store infotainment-skjermen og de digitale instrumentene. Eneste forskjell blir den ekstra plassen i baksetet og bagasjerommet.
Nye Golf stasjonsvogn vil være på plass i løpet av høsten i de markedene hvor den skal selges.