-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
En forsmak på ny Supra
Det kan da ikke være annet enn en forsmak på neste generasjon Supra når Toyota skal avduke et konsept på den kommende Genève-utstillingen?
«På bilutstillingen i Genève vil Toyota vise frem et racing-konsept som hinter om retur for et av merkets mest ikoniske sportsbiler.» Det er den knappe meldingen vi får fra Toyota Norge i dag.
Men vi er ikke i tvil om at dette dreier seg om en ny generasjon av deres legendariske sportsbil, Supra.
Vi har fått mange hint om at en slik bil er under utvikling. Første gang for fire år siden gjennom FT-1 Concept som sto utstilt i Detroit. Like ekstrem som denne blir nok ikke produksjonsutgaven, men elementer som «double bubble» taket blir med videre.
Videre vet vi at den skal bygges på en plattform som er utviklet i samarbeid med BMW og som også danner grunnlag for nye Z4 som kommer på markedet til høsten.
Ergo: frontmontert motor og drift på bakhjulene.
Nå har Toyota lekte med Gazoo-navnet på noen av sine mest ekstreme biler, et navn de også benytter i forbindelse med rally og racing.
Men vi får håper de ikke faller for fristelsen til å kalle den Supra GRMN (for Gazoo Racing Master of Nurburgring) – det lyder en smule platt i alle fall i mine ører.
Selv om det er et racing-konsept Toyota skal vise i Genève, vil den gi klare hint om hvordan den endelige produksjonsutgaven vil se ut.
Den får vi kanskje se i aksjon allerede i mai – Toyota er nemlig påmeldt til 24-timersløpet på Nordsløyfa der de har lange tradisjoner for å teste ut kommende produksjonsmodeller. Gjerne med sjefen selv bak rattet.