-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
GILLET
Selv om Belgia faktisk står sentralt i europeisk bilproduksjon er det få av dagens bilmerker som har belgiske røtter. Et av unntakene er Gillet, som riktignok er et meget smalt produkt fra byen Namur.
Standard motor er en turbomatet 2-liters Ford Cosworth på 220 hk, men også Alfa Romeo V6 har vært levert. Bilen er faktisk dimensjonert for kraftpakker opptil 550 hk. Alternative transmisjonsløsninger tilbys fra Borg Warner (standard) og Hewland, hvis man da ikke foretrekker en 6-trinns sekvensiell kasse fra Quaife.
En beskjeden produksjon har pågått siden 1993. Året etter satte en Vertigo internasjonal rekord i akselerasjon for seriebygde gatebiler med 3,266 sekunder fra 0 til 100 km/t.
Gillets emblem er klart inspirert av Bugattis: En rød oval, riktignok på høykant, med en hvit G i midten og svartstiplet ytterkant.