-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Egen BMW for utkantstrøk
BMW lager en egen modell for tre utkantland i Europa. Hellas, Norge og Portugal er de eneste land på kloden der BMW 316i skal selges. Det er en bil som er tilpasset norske bilavgifter. Men er ikke salget stort nok, forsvinner den!

BMW lager en egen modell for tre utkantland i Europa. Hellas, Norge og Portugal er de eneste land på kloden der BMW 316i skal selges. Det er en bil som er tilpasset norske bilavgifter. Men er ikke salget stort nok, forsvinner den!
BMW Norge har maktet det mange andre bilimportører bare kan drømme om, men ikke får til. De har overtalt fabrikken til å produsere en egen modell, skreddersydd for de spesielle norske bilavgiftene - en BMW 316i med 4-sylindret motor på 115HK.
Andre land i Europas periferi som Hellas og Portugal har også hengt seg på bestillingene.
Modellen skal i følge BMW Norge bli bestselgeren i 2006 – og det må den også bli. For selges det ikke nok biler, så fjernes varianten fra samlebåndet med et pennestrøk. Fabrikken sier det er alltid en nedre grense for hvor små serier vi kan lage.
27.000 billigere
Den nye 316i koster 27.000 kroner mindre enn dagens billigste, 318i. Prisene starter på kr 299.900, mens 318i koster fra kr 327.000. Frakt og leveringsomkostninger fra din lokale forhandler kommer i begge tilfeller i tillegg.
Ikke som Touring
BMW 316i kommer bare i sedanversjon og ikke som stasjonsvogn (Touring). Men i mars lanseres BMW 318 Touring, som blir innstegsmodellen for de som ønsker stasjonsvogn.