-
Oksenøya Marina AS:
Daglig leder
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Leder Klargjøring
-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
Porsches nye beist
Så mye som 550 hester kan være på plass når Porsche setter sin 997-baserte 911 GT2 i produksjon senere i år.
Den er enkel å kjenne igjen på grunn av manglende tåkelys i frontfangeren, om du sammenligner med 911 Turbo, og en enorm bakspoiler avslører at dette er en GT2.
Til tross for at mange ikke trodde Porsche ville sette dette beistet i produksjon, kommer nå altså en GT2-utgave av 997.
Carparazzi, som har tatt disse bildene, peker på at bakvingen kan bli forandret før den blir satt i produksjon, mens andre av de aerodynamiske detaljene nok vil bli beholdt.
Det forventes at GT2 vil ha minst 520 hestekrefter – men ingen blir overrasket om det tyske sportsbilmerket drar til med så mye som 550.
GT2 blir trolig den første serieproduserte Porsche 911 med en toppfart på over 320 kilometer i timen.