-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Spennende 1-serie
BMWs nye 135i Coupé bør tilfredsstille kraftbehovet for de fleste. Konseptbilen som vises i Tokyo kan være et signal om at noe enda råere – eller i hvert fall lettere – er på gang.
HER FINNER DU ALLE NYHETENE FRA TOKYO
Vi føler oss relativt overbevist om at en 3-liters twin turbo rekkesekser med 306 hk, gir rom for friske fraspark i 1-serie Coupé – noe vi selv skal utforske når Bil-redaktøren neste uke drar til Gotland for å kjøre bilen på bane. Jeg er sikker på at han deler noen av sine erfaringer med oss i ettertid – heldiggrisen!
Utstillingsbilen BMW har med til Tokyo er basert på 1-serie Coupé og har fått tilleggsbetegnelsen tii for bringe tankene til sportslige modeller fra Bayern på 1960- og 70-tallet.
På slankekur
Karosseriet har skreddersydde detaljer for å gi bilen et sporty image. I tillegg sørger lette materialer for å bringe vekten ned på et minimumsnivå. Interiøret er skreddersydd for sportslig anlagte sjåfører. Alt i kjent BMW-tradisjon med kraftig motor og drift på bakhjulene.
Det er meget sannsynlig at en bil som dette kan bli en realitet med god hjelp fra MSport. Men om den får betegnelsen M1 er vel mer tvilsomt – det er en betegnelse de fleste entusiaster mener bør få hvile i fred.
Men kanskje 135 tii kunne være passende? Eller 135 CSI? Det er nok å øse av hos et tradisjonsrikt merke.