-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Lexus viser muskler
Med syv minutter og 24 sekunder viser Lexus LF-A frem stort potensial under testing på Nürburgring.
Helt siden vi for første gang så bilder av Lexus nye sportsbil, har det vært klart at den japanske luksusbilprodusenten mener alvor når de sier at de skal ta opp konkurransen mot Porsche og BMW.
Kilder hos fabrikken bekrefter at det satt en 4,8-liters V10-motor, som Lexus har utviklet i samarbeid med Yamaha, i testbilen som ble brukt på Nürburgrings Nordschleife.
Motoren yter 552 hestekrefter og skal sammen med god aerodynamikk gi bilen en toppfart på rundt 340 kilometer i timen.
Rundetiden til LF-A på Nordschleife er ett sekund raskere enn tiden Porsche satte med sin nye GT2.
Her kan du lese mer om Porsche GT2
Første gang vi møtte LF-A, var i januar 2005
Vi møtte den i mer ferdig utførelse i Tokyo sist høst
Se store bilder av Lexus LF-A her