-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Når BMW 1M blir litt for kjedelig ...
... så er det bare å ringe Tuningwerk. 521 hestekrefter og 613 Nm dreiemoment burde flytte greit på seg.
Tuningwerk opplyser ikke om vekten på bilen, men med en rekke karosserideler i karbonfiber og tynne bøttestoler i interiøret, kan vi nok forvente at den er noe lettere enn donorbilen – den allerede greit raske BMW 1M Coupé.
For å kontrollere alle disse kreftene, er bilen blitt utstyrt med 285/30R19 hjul på bakakselen, mens digre bremser fra Mov’it skal sørge for at bilen kan stoppe igjen – selv etter å ha nådd sin teoretiske toppfart på 300 km/t.
Om du er fristet, forteller Tuningwerk at de vil ha €119.000 for et eksemplar. 900.000 kroner for spesialmodellen – navngitt 1st M RS BMW – høres kanskje ut som mye for pengene, men vær obs på at norske avgifter kommer i tillegg.
Etter et kjapt overslag kan vi opplyse om at bare avgiftene på en slik bil vil bli omtrent 1,2 millioner kroner – så en totalpris på drøyt to millioner er ikke urealistisk.