-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
1 stor familie
Vi har avslørt at det snart kommer en 3-dørsutgave av 1-serien. Men BMWs planer stopper ikke der.
Det ligger an til en storfamilie basert på den lille bakhjulsdrevne bilen. Sammen med 3-dørsutgaven neste år får bilen med fem dører en ansiktsløfting. Men BMW har mye mer i ermet for kommende år.
Sedan og stasjonsvogn ligger i planene. Det gjør også cabriolet og en sportslig coupé som toppes med 135ti med saftig fraspark fra en treliters twinturbo maskin på over 300 hk.
Volumselger
1-serien er en viktig brikke i BMWs målsetning om et årlig salg på 1,4 millioner biler (inkl. Mini og Rolls-Royce) i 2008. Derfor ønsker de å ta opp konkurransen med VW, Ford og Opel i det tøffe kompaktsegmentet.
Alle varianter er tro mot BMW-filosofien som tilsier langsgående motor med tyngdepunkt over eller bak frontakselen og bakhjulsdrift for å oppnå tilnærmet 50/50 vektfordeling.