-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
BMWs minste AWD
Hvis du tror coupé og cabriolet er de siste innslagene i BMWs 1-serie, tar du feil. Her ser du beviset.
Her kan du lese vår erfaring med 135i Coupé
Den tyske produsenten mener det er plass til en X1 i sortimentet under den populære X3. Under maskeringen skjuler det seg en fullverdig firehjulstrekker med røffe plastdeksler, skliplater og ekstra bakkeklaring – klar for røffere utfordringer enn asfalterte bygater.
Passasjerkabinen vil dele de fleste komponenter med de øvrige 1-serie modellene, så regn med å finne bl.a. iDrive og BMWs spesielle automatspak. X1 vil også bli utstyrt med BMW Efficient Dynamics for å holde forbruk og utslipp lavest mulig.
Nok å velge i
Motorprogrammet vil trolig strekke seg fra firesylindrede til sekssylindrede bensin- og dieselvarianter tilsvarende dem vi finner i øvrige 1-serie modeller. Det vil sannsynligvis også komme en hybrid drivlinje basert på den som nå er under utvikling til neste generasjon 7-serie.
Carparazzi forventer at modellen kommer på markedet i 2010, så fortsatt har BMW god tid til finpussing av linjene.
Vi skal snart prøvekjøre 1-serie Cabriolet i Spania, men her får du bilder og forhåndsinfo.
Det er over et år siden vi avslørte at BMW har omfattende planer for 1-serien.