-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Her er neste BMW 1-serie
Her er de første bilder av neste generasjon BMW 1-serie. Selv om den er kamuflert i typisk BMW-innpakning, kan vi avsløre en del detaljer om nykommeren.
Det var i 2004 dagens 1-serie kom på markedet, parallelt med at erkerival Audi lanserte sin A3 Sportback. Siden har modellen kommet med tre dører, som 2-dørs coupé og som cabriolet.
Men selv om 1-serie fikk en lett facelift i fjor høst, er tiden snart moden for neste generasjon.
Først ut er 5-dørsutgaven som er avbildet her – godt kamuflert. Likevel har de dyktige medarbeidere hos Carparazzi fremskaffet datamanipulert illustrasjoner som gir et inntrykk av bilens utseende. De har også greid å hoste opp litt mer dybdeinformasjon.
Går nye veier
Mye tyder på at BMW vil fortsette med å skape nye segmenter. Selv om det fortsatt ikke er tatt noen endelig beslutning, kan en av disse være en forlenget kombikupé, eller sportback om du vil, med bedre plass i baksetet. Dette for å tilfredsstille amerikanske kunder.
Kombikupeene vil trolig bli lansert i 2011, mens de andre variantene vil følge suksessivt i årene fremover.
Motormessig vil også neste generasjon 1-serie ha et rikholdig utvalg – fra kompakte firere for bensin og diesel utviklet i samarbeid med PSA, til BMWs egne seksere. Og innen 2011 er nok både hybrid og el-drift sannsynlige drivlinjer.