-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Krympet av kulde?
Vi har vist deg dataillustrasjoner av flere nye 1-serievarianter fra BMW tidligere. Nå er en av dem observert "live" i det kalde nord.
En sentral person hos BMW var uvanlig snakkesalig under den nylig avholdte lanseringen av 3-serie cabriolet i USA. På spørsmål fra amerikansk bransje bekreftet han at 1-serien vil utvides med både en 2-dørs coupé og en cabriolet.
Siden begge skal være på det amerikanske markedet i løpet av 2008, er Genève 2008 trolig åsted for verdenslanseringen. Som en bekreftelse på at utviklingen pågår, dukker nå 2-dørsutgaven opp i lett kamuflert utgave under en vintertest på nordlige breddegrader.
Opplysninger om motorer er foreløpig begrenset, men selv om BMWs talsmann hevder at bilen ikke skal selges med 4-sylindrede motorer i USA, er det sannsynligvis slike konstruksjoner som blir mest utbredt i Europa.
Trolig vil frukter av samarbeidet mellom BMW og PSA danne grunnlaget for programmet som skal toppes av en 6-sylindret treliter kjent fra bl.a. 130i. En M-utgave med biturbo kan også bli aktuell.
Det fins entusiaster som hevder at nye 3-serie coupé og cabriolet er blitt for store og luksuriøse til å kalles sportslige. Mange ønsker seg derfor en mindre og enklere bil med all den dynamikk og kjøreglede BMW er så kjent for. En 1-serie coupé vil nok gjøre vei i vellinga for en del av disse.