-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Etter 2 og 6 kommer 3
Selv om skallet er hentet fra dagens Mazda3, er det komponenter for neste generasjon som er i en tidlig testfase.
Det er med andre ord tidlige bilder av en 2009-modell Mazda3 Carparazzis fotografer har sikret seg her. Og skinnet bedrar, for innen denne modellen kommer på markedet er den fullstendig redesignet fra dagens modell.
Som neste Mazda6, som vi for øvrig har en første prøvetur på bane med allerede denne uken, vil nye Mazda3 får en mer aggressiv og sportslig design.
I følge våre kilder bygges den på samme C1-plattform som neste generasjon Ford Focus, og den nye 3eren blir trolig både bredere og litt lenger enn dagens modell.
Bildene viser at eksosanlegget er nytt og at fronten får nye luftinntak. I Statene, hvor disse bildene er tatt under testing, selges bilen med 2,0- og 2,3-liters bensinmotorer. Sistnevnte vil få økt sitt slagvolum til 2,5 liter mens hk-antallet vil stige med 20 til 30.
Hos oss er Mazda3 mest populær med 1,6-liters motorer for bensin og diesel mens den rimeligste utgaven har 1,4-liter på 84 hk.