-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Etter 2 og 6 kommer 3
Selv om skallet er hentet fra dagens Mazda3, er det komponenter for neste generasjon som er i en tidlig testfase.
Det er med andre ord tidlige bilder av en 2009-modell Mazda3 Carparazzis fotografer har sikret seg her. Og skinnet bedrar, for innen denne modellen kommer på markedet er den fullstendig redesignet fra dagens modell.
Som neste Mazda6, som vi for øvrig har en første prøvetur på bane med allerede denne uken, vil nye Mazda3 får en mer aggressiv og sportslig design.
I følge våre kilder bygges den på samme C1-plattform som neste generasjon Ford Focus, og den nye 3eren blir trolig både bredere og litt lenger enn dagens modell.
Bildene viser at eksosanlegget er nytt og at fronten får nye luftinntak. I Statene, hvor disse bildene er tatt under testing, selges bilen med 2,0- og 2,3-liters bensinmotorer. Sistnevnte vil få økt sitt slagvolum til 2,5 liter mens hk-antallet vil stige med 20 til 30.
Hos oss er Mazda3 mest populær med 1,6-liters motorer for bensin og diesel mens den rimeligste utgaven har 1,4-liter på 84 hk.