-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Kjøreglede på alle fire
Bilene i denne testen henvender seg til eiere med et tydelig forhold til bil. Men makter nye Subaru Levorg å hevde seg mot etablerte Mazda 6 stasjonsvogn og BMWs 3-serie Touring? Les videre, så ser du hvordan det ender.
Først publisert i Bil 1-2016.
Hei sann. Der var det virkelig sleipt!
Det som begynte med noen fjoner på asfalten var nå blitt til subbete, kram førvintersnø, glatt nok til å sende overmodige langt ut i geografien, selv med 4x4 koblet til de beste vinterdekk som kan skaffes til den nordiske vinteren.
Vassfaret sent i oktober byr ikke bare på bjørn og andre dyr man helst skal holde seg langt unna med bil, men tydeligvis også sur vinter på tider det fortsatt er ganske så isfritt på lavlandsveiene.
Men hvem bryr seg? Godt temperert bak rattet på Subaru Levorg, Mazda 6 og BMW 320, alle i stasjonsvognutgave, utstyrt med nok motorkraft, automatgir og 4x4, var det viktigere for testlaget å finne detaljene å sette fingeren på.
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Del 3
- Konklusjon
- Testdata
- Poeng