-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Peugeot flasher ny 308
Peugeot gir oss de første bildene og litt informasjon om sin neste Golf-utfordrer.
Selv om Peugeot står foran et av sine mest omfattende generasjonsskifter, skal den nye utfordreren bære samme navn som sin forgjenger – nemlig 308.
Som Volkswagen har også PSA-gruppen tatt i bruk en ny fleksibel plattform, og mens tyskernes heter MQB er den franske døpt EMP2. Viktigere enn navnet er selvsagt fordelene den moderne plattformen har medført.
De kommer tydelig til sin rett når vi kan avsløre at nye 308 er hele 140 kg lettere enn forgjengeren, noe som i sin tur medfører at de kan skilte med CO2-utslipp på under 85 g/km fra de mest effektive drivlinjene.
Målene er ganske like på forgjengerens, med en lengde på 4,25 meter og en høyde på 1,46. Da er det imponerende å høre at bagasjerommet har økt til hele 470 liter – 122 mer enn dagens modell og 90 liter mer enn nye Golf!
De best utstyrte modellene vil få LED hovedlys, det er noe nytt i dette segmentet. LED benyttes også i baklyktene, med mønster formet som kloremerker fra Peugeot-løven.
Fra førersetet får du tilgang til Peugeot «i-cockpit». Det meste du trenger å foreta deg under kjøringen, skal være intuitivt styrt via en stor 9,7-tommers skjerm midt på dashbordet og headup display som gir viktig info på frontruta.
Det lille rattet og de moderne instrumentene har vi tidligere møtt i Peugeot 208, og de er elementer som skal være med på å løfte Peugeot nærmere premium-merkene.
Nye Peugeot 308 får sin offisielle debut på Frankfurt-utstillingen i september, og salget starter over det det meste av Europa i løpet av høsten.