-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Konklusjon
Renault Laguna holder seg bra i dette selskapet, til tross for at den har fått fire år på baken. Spesielt har den en pris og et utstyrsnivå som holder de to konkurrentene på matta – sett i sammenheng med at turbomotoren er overlegen.
Peugeot 407 har en særpreget design og et fullt ut akseptabelt utstyrsnivå. Når det gjelder plass – et av de viktige kriterier ved valg av stasjonsvogn – når den ikke opp til konkurrentenes nivå. Vi har også merket oss at 407 har over en meter lengre bremselengde enn de to andre.
Citroën C5 er testens positive overraskelse. Det er ikke uventet at kvalitetsfølelsen, kjøreegenskapene og komforten, i tillegg til suveren plass, står med plusstegn i testprotokollen – men vi er overrasket over at bilen så klart hever seg over sine to lands-menn i flere av testens disipliner. Kort sagt, Citroën C5 er testlagets førstevalg.
LES VIDERE:
- Citroën C5
- Peugeot 407- Renault Laguna
- Priser og tekniske data