-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Peugeot pynter på 407
Til tross for et godt motorutvalg har 407 slitt mot tøffe motstandere i familiebilklassen. Nå får den en lett ansiktsløftning.
Peugeot 407 tilførte definitivt noe nytt da den ble lansert i 2004, men et utpreget utseende er ikke alltid et pluss når man skal konkurrere i en klasse der svært mange velger det trygge.
Nå forsøker man å hente ut enda litt mer av det sportslige av 407 blant annet ved å låne detaljer fra Coupé-modellen.
Mest pynt
Utvendig vil du se at 407 har fått en front som ligner mer på coupeen, med større luftinntak.
Også innvendig har man fikset opp litt med nye materialer og ny dekor på midtkonsollen.
Av nyttigere ting kan nevnes nytt navigasjonssystem som også er tilpasset moderne telefonteknologi. Den har også fått parkeringssensorer foran.
Ny girkasse
Under skallet har man jobbet med kjøreegenskapene med doble triangelarmer på forakselen og skråstilte støtdempere bak – som begge skal bidra til mer direkte styring og mer stabilitet.
En videreutvikling av den toliters dieselmotoren har økt effekten fra 136 til 140 hk, og den kan nå leveres i kombinasjon med en ny sekstrinns manuell girkasse. Dette gir lavere forbruk og et CO2-utslipp som synker fra 155 til 150 g/km.
Den oppgraderte versjonen av 407 er på plass i Norge på sensommeren.