-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Klasse-limousiner
Med priser som overstiger tre-kvart million beveger vi oss opp på nest øverste hylle. På dette nivået velger kundene full pakke, så alle de tre testbilene har ekstrautstyr for over 120.000.

Først publisert i BIL 4 - 2005.
Det oser status av månedens tre testbiler: Audi A6 3.0 TDI, BMW 525d og Jaguar S-Type 2.7 D, biler som er spekket med moderne teknologi i form av elektronikk og materialteknikk. En annen viktig grunn til at testbilene koster så mye som de gjør, er at vi under panseret finner moderne turbodieselmotorer som yter nærmere 200 hester – eller mer – og dermed snakker vi om rundt regnet 350.000 kroner bare i statlige avgifter.
Utseendet er ikke alt, men likevel, med sine tre særpregede og svært ulike fronter har disse luksus-limousinene lagt grunnlaget for at design er et av kriteriene for kundenes valg. Kan klassisk, britisk eleganse hamle opp med tysk teknologi og markert formgivning?
LES VIDERE:
- Audi A6
- BMW 5-serie
- Jaguar S-Type
- Konklusjon
- Priser og tekniske data