-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Neste BMW 5-serie
Her er de hittil tydeligste spionbildene av neste 5-serie. De viser klart fremtidig designretning for en av BMWs viktigste modeller.
Det er også de første bildene av bilen med BMWs psykedeliske kamuflasjedrakt.
Kilder sier at denne BMW-modellen vil bevege seg vekk fra den "harde" formgivningen på dagens modell.
Allerede under utviklingen av bilen, som går under det interne kodenavnet "F10," har de harde linjene i nåværende E60 blitt byttet ut med mer konvensjonelle linjer. De synes godt i blant annet frontlyktene og en renere utforming av fronten.
Ny front
Nye europeiske sikkerhetsstandarder for fotgjengerbeskyttelse (EuroNCAP), forventes å gi nye modeller en drastisk endring til det verre når det gjelder designen av fronten på mange Europeiske biler.
Men BMW vil både beholde sin klassiske to-nyre grillutforming, og redusere lengden på fremre overheng.
Større avstand mellom hjulene
Som det har vært typisk for de nyeste BMW-ansiktsløftingene, vil også denne 5-serien få litt mer rom mellom hjulene.
Akselavstanden forlenges med nesten 10 centimeter, samtidig økes sporvidden . Bilens lengde vil vokse med mindre enn 2 centimeter, mens høyden vil bli svakt redusert og bredden økt med en brøkdel.
17-tommers felger vil være standard, med 18- og 19-tommers hjul som ekstrautstyr.
Motorer
Under panseret er det forventet at denne 5-serien vil bruke varianter av eksisterende motorer i BMW-programmet.
Basismotoren vil sannsynligvis være en 2,5-liters rekkesekser, mens toppmodellen får den eksisterende 4,8-liters V8-motoren.
En joker kan kastes inn i blandingen dersom BMW ønsker å kombinere den nyeste turboteknologien med en V8 med noe mindre volum. Det arbeides også med en kraftigere utgave av 5,0-liters V10 motoren i M5.