-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Litt ny Mazda6
Mazda viser en oppdatert utgave av sekseren i Genève. Ingen revolusjonerende drivlinjer, men stadig litt bedre.
Mazda er blant de få som ikke snakker alternative drivlinjer. De hevder tvert imot at de skal klare de stadig strengere utslippskravene med sine Skyactiv bensin- og dieselmotorer som forbrenner stadig mer effektivt.
Les også: Nye innovasjoner fra Mazdaden oppgraderte sedanen i Los Angeles sist høstSelv om mellomstore sedaner og stasjonsvogner er en utdøende rase i Norge hvor «alle» skal ha SUV, helst med elmotor, selges det fortsatt en del Mazda 6. I fjor ble det ifølge OFV registrert 487 nye, fordelt på 437 stasjonsvogner og 50 sedaner. OFVMen over til hva som er nytt på Mazda 6. Kjennere vil umiddelbart legge merke til den foredlede fronten som har mye til felles med CX-5. Men det viktigste er nok oppgraderte motorer – dem fins det fem av. Toppmodellen har en 194-hesters bensinmotor på 2,5 liter. Også her må du opp i 4000 omdreininger for å hente ut maks moment på 258 Newtonmeter.