-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Klart for ny sixpack
Det nærmer seg en ny versjon av Mazda 6 – den deler plattform med nye Ford Mondeo og er klar i løpet året.
Bildene som våre spioner i Carparazzi har tatt i USA viser Mazda 6 som er bygget på en modifisert versjon av CD3-plattformen som de kaller CD3-2. Det betyr at nye 6 deler plattform ikke bare med Mondeo, men også med de kommende Jaguar X-type og Volvo S60.
Til tross for at bilen er godt maskert er det mulig å se at nye Mazda 6 blir 30 centimeter lenger og en del bredere. Vi kan også se antydning av den nye fronten med nye luftinntak og store frontlykter.
Så langt ser det ut som Fords nye 250-hesters 3,5-liter og en 2,5-liters firesylindret motor skal benyttes i de amerikanske utgavene. Det forventes også at det kommer en hybridversjon.
Forhåpentligvis vil det også ganske snart komme mindre diesel- og bensinmotorer slik at den norske importøren får biler som kan løfte merket opp igjen fra en markedsposisjon som de neppe er fornøyd med.
Våren 2008 er forventet lanseringstidspunkt for både sedan og stasjonsvogn i Norge.