-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Konklusjon
I valget mellom Mazda 323F og Opel Astra må det legges vekt på bruksområde. Er det plass du er på jakt etter og du samtidig vil ha mye bil for pengene, er Mazdaen det naturlige førstevalget. Den fleksible bakseteløsningen gir mulighet for god plass i baksetet og for mye bagasjeplass. Og prisen og utstyrsnivå taler udiskutabelt til 323Fs fordel.
Så tar Astra over. Den har den beste motoren, best komfort, best kjøreegenskaper og selv om den ikke matcher 323F på plass, er den langt fra trang. Det er god plass til både passasjerer og bagasje. Når vi velger Astra, er det rett og slett ut fra det faktum at den er bedre å kjøre enn 323F. Men vi skal innrømme at vi skal kjøre noen mil før vi virkelig får uttelling for den for den bedre komforten. Gjør man det, er det ikke vanskelig å akseptere prisforskjellen mellom de to testbilene.
Og lurer du på om 1,4- og 1,5-liters motorer er tilstrekkelig, er svaret ja.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data