-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Konklusjon
I valget mellom Mazda 323F og Opel Astra må det legges vekt på bruksområde. Er det plass du er på jakt etter og du samtidig vil ha mye bil for pengene, er Mazdaen det naturlige førstevalget. Den fleksible bakseteløsningen gir mulighet for god plass i baksetet og for mye bagasjeplass. Og prisen og utstyrsnivå taler udiskutabelt til 323Fs fordel.
Så tar Astra over. Den har den beste motoren, best komfort, best kjøreegenskaper og selv om den ikke matcher 323F på plass, er den langt fra trang. Det er god plass til både passasjerer og bagasje. Når vi velger Astra, er det rett og slett ut fra det faktum at den er bedre å kjøre enn 323F. Men vi skal innrømme at vi skal kjøre noen mil før vi virkelig får uttelling for den for den bedre komforten. Gjør man det, er det ikke vanskelig å akseptere prisforskjellen mellom de to testbilene.
Og lurer du på om 1,4- og 1,5-liters motorer er tilstrekkelig, er svaret ja.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data