-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
58 km elektrisk DS-7 Crossback-rekkevide
Det er nå klart at når ladbare DS 7 Crossback E-Tense ankommer utpå høsten, vil den oppgitte elektriske rekkevidden være 58 km etter WLTP-normen.
58 km elektrisk rekkevidde er ikke på noen måte oppsiktsvekkende, men helt innenfor de krav som forventes til en ladbar hybrid justert til EUs nye forbruks- og utslippskravene.
Så lang rekkevidde på strøm betyr minimalt bensinforbruk som oppgis til 0,14 liter/mil. Det gir et CO2-utslipp på 31 gram/km.
DS 7 Crossback E-Tense ventes til Norge i fjerde kvartal, og vil være utstyrt med en 200 hk bensinmotor. I tillegg utstyres hver aksel med 110 hk elmotor. Samlet mulig effekt å ta ut via en 8-trinns automatgirkasse blir 300 hk/450 Nm i moment.
DS 7 Crossback E-Tense 4x4 kommer til Norge kun i høyeste utstyrsnivå, Grand Chic, som betyr at behovet for tilvalg blir minimalt.
Uansett batteristatus trekker bilen på alle hjul og den kan leveres med tilhengerfeste. Trekkevnen er ennå ikke klar. Batteriets kapasitet oppgis til 13,2 kWh. Prisen starter på 570.000 kroner.