-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Konklusjon
Alle tre testbiler har høyderegulerbart førersete og høyde- og lengderegulerbart ratt – ellers er ulikhetene mange. Saab 9-3 bærer preg av at den har fått noen år på baken. Den seneste ansiktsløftingen i 2002 har gavnet enkelte utvendige detaljer, men som helhetlig produkt klarer den ikke å hevde seg på topp i dette selskapet.
Audi A4 fremstår med nydelig finish på interiørdetaljene og generelt god kvalitetsfølelse. På grunn av quattro-oppsettet har vår testbil en svært ugunstig pris i forhold til Saaben. Prisen er mer på linje med Volvoen, for S40-prisen i vårt tilfelle er korrigert for påslaget for sekvensiell/automatisk gearkasse.
Vi er imponert over Volvo S40, spesielt kjøreegenskapene, styringen og lydnivået. Interiøret er delikat og trivelig. Passasjerene kan også glede seg over at S40 har den beste baksetekomforten. Testlagets enstemmige dom er at den svenske nykommeren er førstevalget denne gang.
LES VIDERE:
- Audi A4
- Saab 9-3
- Volvo S40- Priser og tekniske data