-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Turbo Study 911:
Singer tilbyr flat nese
California-baserte Singer har sluppet bilder av sin 964-generasjon 911 med «flat» nese.
Bilen ble først vist som coupé i 2022, og Turbo Study følger Singers ide om å gjøre 964-generasjonen av Porsche 911 eldre enn den er. I dette tilfellet er designet inspirert av tidlige 930-versjoner bygget mellom 1975 og 1989.
Singer tilbyr nå Turbo Study som Targa og kabriolet i samme form som coupéen og har lagt til en flat nese til listen av muligheter. Her erstatter den flate nesen de faste hovedlyktene med pop-up lys og skaper dermed en lavere front-profil inspirert av 935 løpsbilene. I originalens tilfelle ble dette tilbudt som spesialbestilling, og det er få biler igjen på markedet nå.
Som sine søsken starter flat-nese-varianten sitt liv som et 964 chassis levert av kunden. Bilen får deretter en restaurering sammen med 930-style «hval-hale» og utvidede skjermer i karbonfiber.
En twin-turbo-ladet 3,8-liters boxer-sekser sørger for 450 hk som standard, eller 510 hk med Sport Focus-pakke. Effekten sendes til bakhjulene gjennom en 6-trinns manuell girkasse. Bosch leverer traction- og elektronisk stabilitetskontroll, og i tillegg får du med Michelin Pilot Sport 4S-dekk som gjør bilen mer eksklusiv enn 930 som inspirerte dem.
Singer kan også sette opp bilen etter kundens ønsker. De skal lage totalt 25 biler med denne nesen, og alle er allerede etterspurt av markedet.