-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser

Porsche 911 Speedster:
Siste nykommer fra Sonderwunsch
Porsche minner oss på at det ikke bare er nye modeller som kan modifiseres av Sonderwunsch.
Porsche benyttet Monterey Car Week til å presentere en 993-generasjon Porsche 911 Speedster som er bygget for Luca Trazzi, en italiensk industridesigner med en samling av Porsches speedstere.
993-generasjonen av 911 Speedster har alltid fascinert ham, siden Porsche originalt kun bygget to eksemplarer – en for Jerry Seinfeld og den andre for Ferdinand Porsche, designeren av 911.
De tidligere bilene ble bygget originalt hos Sonderwunsch, men nå er slike omfattende prosjekter mulige gjennom det nye Factory One-Off opsjonen til selskapet.
Kunden kommer til Porsche med sine ideer, det tas så en avgjørelse hos Porsche om prosjektet kan gjennomføres, og hvis positivt inviteres kunden til Porsches designere for å legge planer. Her legges konkrete elementer til på listen før byggingen starter.
Startet med 1994-modell
For Trazzi startet Porsche med en 1994-modell 911 Cabriolet. Som industridesigner hadde Trazzi gode ideer om hva slag bil han ønsket seg, så vel som noen egne designskisser. Selv gulfargen, som heter Otto, har en personlig egenskap og er oppkalt etter hans hund.
Som alle 911 Speedstere har Trazzis bil to seter, en mer skråstilt frontrute, lavere taklinje og to bobler bakerst.
Han la også til noen moderne detaljer, som firepunkts kjørelys hentet fra dagens 911, et infotainment-system med Apple CarPlay samt karbonfiber-elementer på dashbord og senterkonsoll. Så detaljerte er endringene at bryterne for vinduene viser silhuetten av en 911 Speedster.
Kreftene kommer fra en 3,8-liters boxermotor fra 993-generasjonen som yter rundt 300 hk.