-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Porsche 911 Speedster:
Siste nykommer fra Sonderwunsch
Porsche minner oss på at det ikke bare er nye modeller som kan modifiseres av Sonderwunsch.
Porsche benyttet Monterey Car Week til å presentere en 993-generasjon Porsche 911 Speedster som er bygget for Luca Trazzi, en italiensk industridesigner med en samling av Porsches speedstere.
993-generasjonen av 911 Speedster har alltid fascinert ham, siden Porsche originalt kun bygget to eksemplarer – en for Jerry Seinfeld og den andre for Ferdinand Porsche, designeren av 911.
De tidligere bilene ble bygget originalt hos Sonderwunsch, men nå er slike omfattende prosjekter mulige gjennom det nye Factory One-Off opsjonen til selskapet.
Kunden kommer til Porsche med sine ideer, det tas så en avgjørelse hos Porsche om prosjektet kan gjennomføres, og hvis positivt inviteres kunden til Porsches designere for å legge planer. Her legges konkrete elementer til på listen før byggingen starter.
Startet med 1994-modell
For Trazzi startet Porsche med en 1994-modell 911 Cabriolet. Som industridesigner hadde Trazzi gode ideer om hva slag bil han ønsket seg, så vel som noen egne designskisser. Selv gulfargen, som heter Otto, har en personlig egenskap og er oppkalt etter hans hund.
Som alle 911 Speedstere har Trazzis bil to seter, en mer skråstilt frontrute, lavere taklinje og to bobler bakerst.
Han la også til noen moderne detaljer, som firepunkts kjørelys hentet fra dagens 911, et infotainment-system med Apple CarPlay samt karbonfiber-elementer på dashbord og senterkonsoll. Så detaljerte er endringene at bryterne for vinduene viser silhuetten av en 911 Speedster.
Kreftene kommer fra en 3,8-liters boxermotor fra 993-generasjonen som yter rundt 300 hk.