-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Gatelovlig Racer
Porsche 911 GT3 RS er den våte drømmen for de som liker å utfordre de mange svingene på Nordsløyfa.
Hardcore entusiaster mener Porsche i dagens 911 (generasjon 991) har lagt så mye vekt på komfort at det går på bekostning av bilens sportslige sider.
Det er ingen tvil om at 991 har komfortable sider som overgår de vi kjenner fra tidligere generasjoner, den tar deg gjerne med på langtur uten å slite deg ut. At den fortsatt er en typisk Porsche for de kjøreglade, er det likevel ingen tvil om.
Racer med skilter
Nå legger Porsche siste hånd på modellen som trigger de mest entusiastiske kundene, de som gjerne har bilen som et rent leketøy for clubracing eller for raske runder på Nürburgring – GT3 RS.
Her er alt av komfort ofret på vektskålen for å fremdyrke de mest sportslige genene. Baksetet er fjernet (det er jo likevel ubrukelig) mens racingstoler og sekspunkts belter er på plass.
Det er foreløpig uklart hva slags motor den får, men ryktene går i retning av at den beholder forgjengerens 3,8-liter boxer uten pustehjelp, trimmet opp til å levere rundt 515 hestekrefter til bakhjulene.
Vi får snart svaret, for Porsche 911 GT3 RS forventes å debutere på Genève-utstillingen i mars.