-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Gatelovlig Racer
Porsche 911 GT3 RS er den våte drømmen for de som liker å utfordre de mange svingene på Nordsløyfa.
Hardcore entusiaster mener Porsche i dagens 911 (generasjon 991) har lagt så mye vekt på komfort at det går på bekostning av bilens sportslige sider.
Det er ingen tvil om at 991 har komfortable sider som overgår de vi kjenner fra tidligere generasjoner, den tar deg gjerne med på langtur uten å slite deg ut. At den fortsatt er en typisk Porsche for de kjøreglade, er det likevel ingen tvil om.
Racer med skilter
Nå legger Porsche siste hånd på modellen som trigger de mest entusiastiske kundene, de som gjerne har bilen som et rent leketøy for clubracing eller for raske runder på Nürburgring – GT3 RS.
Her er alt av komfort ofret på vektskålen for å fremdyrke de mest sportslige genene. Baksetet er fjernet (det er jo likevel ubrukelig) mens racingstoler og sekspunkts belter er på plass.
Det er foreløpig uklart hva slags motor den får, men ryktene går i retning av at den beholder forgjengerens 3,8-liter boxer uten pustehjelp, trimmet opp til å levere rundt 515 hestekrefter til bakhjulene.
Vi får snart svaret, for Porsche 911 GT3 RS forventes å debutere på Genève-utstillingen i mars.