-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Gatelovlig Racer
Porsche 911 GT3 RS er den våte drømmen for de som liker å utfordre de mange svingene på Nordsløyfa.
Hardcore entusiaster mener Porsche i dagens 911 (generasjon 991) har lagt så mye vekt på komfort at det går på bekostning av bilens sportslige sider.
Det er ingen tvil om at 991 har komfortable sider som overgår de vi kjenner fra tidligere generasjoner, den tar deg gjerne med på langtur uten å slite deg ut. At den fortsatt er en typisk Porsche for de kjøreglade, er det likevel ingen tvil om.
Racer med skilter
Nå legger Porsche siste hånd på modellen som trigger de mest entusiastiske kundene, de som gjerne har bilen som et rent leketøy for clubracing eller for raske runder på Nürburgring – GT3 RS.
Her er alt av komfort ofret på vektskålen for å fremdyrke de mest sportslige genene. Baksetet er fjernet (det er jo likevel ubrukelig) mens racingstoler og sekspunkts belter er på plass.
Det er foreløpig uklart hva slags motor den får, men ryktene går i retning av at den beholder forgjengerens 3,8-liter boxer uten pustehjelp, trimmet opp til å levere rundt 515 hestekrefter til bakhjulene.
Vi får snart svaret, for Porsche 911 GT3 RS forventes å debutere på Genève-utstillingen i mars.