-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Her er neste Porsche 911
I dag kan vi by på ferske spionbilder av neste generasjon Porsche 911 med modellkode 991 – nesten uten kamuflasje.
Man går ikke drastisk til verks når man skal fornye et ikon som 911 – Porsche har prøvd det tidligere, uten særlig vellykket resultat.
Selvsagt gjelder det å trå varsomt når en ny generasjon av den legendariske sportsbilen skal utvikles, så man ikke fornærmer menigheten.
Litt større
Nå er fortsatt enkelte detaljer i både front og hekk skjult på disse bildene, men våre kilder forteller at neste 911 får en lengde på 449 cm, 56 mm mer enn dagens modell.
Akselavstanden strekkes med 10 mm mens høyde over havet reduseres med 11 mm.
Dagens 3,6-liters boxermotor erstattes med en 3,4-liter – men det betyr ikke reduserte ytelser. Vi forventer ca 350 hk, 0-100 km/t på 4,8 sekunder og toppfart på 289 km/t i en vanlig Carrera.
LES OM: Vår guttetur med 911 til Nürburgring
Mye renere
Den mindre, men mer effektive motoren, skal sørge for å redusere forbruket med nærmere 15 prosent, til 0,85 l/mil.
Carrera S får en modifisert 3,8-liters boxer med 400 hk. Den skal passere 100 i løpet av 4,5 sekunder og nå en toppfart på 302 km/t.
14 prosent lavere forbruk gir et snitt på 0,91 l/mil – meget anstendig for en kjøremaskin som denne.
Dagens 911 (modellkode 997) kom på markedet i 2004, og etterfulgte 996. Dermed hadde det vært logisk at 998 ble neste modellkode. Men våre opplysninger går ut på at neste generasjon får kode 991 når den lanseres i 2012.