-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Stadig sintere 911
Porsche skal lansere et par nye 911-varianter før året er omme. Først er det GT3 og Turbo som står for tur, men i løpet av våren 2014 får vi nok også møte bilen på bildene.
911 Turbo er basis for denne modellen, men 911 GT2 er enda mer hardcore og derfor et yndet objekt på Nordsløyfa og andre racerbaner.
Ikke at man ikke kan kjøre på vanlig landevei – det er fullt lovlig, men det er liten tvil om Porsche har prioriterer sportslige ytelser fremfor komfort når de har konstruert 911 GT2.
Den nye GT2 låner drivlinje fra en Turbo S, inkludert den 3,8-liters boxer-motoren med 560 hestekrefter og dobbel clutch girkasse (PDK).
Mens en Turbo S har firehjulsdrift, nøyer GT2 seg med drift på bakhjulene. Sammen med andre tiltak barberer det bort en del dødvekt slik at GT2 får spisset sine ytelser.
Regn med at den tar deg til 100 km/t i løpet av rundt tre sekunder og at toppfarten ligger i området 320 km/t.
Holder ikke det, må du smøre deg med tålmodighet enda et år – i 2015 kommer nemlig en GT2 RS-utgave med rundt 620 hestekrefter.
Vi forventer at Porsche 911 GT2 lanseres på Genève-utstillingen våren 2014.