-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Stadig sintere 911
Porsche skal lansere et par nye 911-varianter før året er omme. Først er det GT3 og Turbo som står for tur, men i løpet av våren 2014 får vi nok også møte bilen på bildene.
911 Turbo er basis for denne modellen, men 911 GT2 er enda mer hardcore og derfor et yndet objekt på Nordsløyfa og andre racerbaner.
Ikke at man ikke kan kjøre på vanlig landevei – det er fullt lovlig, men det er liten tvil om Porsche har prioriterer sportslige ytelser fremfor komfort når de har konstruert 911 GT2.
Den nye GT2 låner drivlinje fra en Turbo S, inkludert den 3,8-liters boxer-motoren med 560 hestekrefter og dobbel clutch girkasse (PDK).
Mens en Turbo S har firehjulsdrift, nøyer GT2 seg med drift på bakhjulene. Sammen med andre tiltak barberer det bort en del dødvekt slik at GT2 får spisset sine ytelser.
Regn med at den tar deg til 100 km/t i løpet av rundt tre sekunder og at toppfarten ligger i området 320 km/t.
Holder ikke det, må du smøre deg med tålmodighet enda et år – i 2015 kommer nemlig en GT2 RS-utgave med rundt 620 hestekrefter.
Vi forventer at Porsche 911 GT2 lanseres på Genève-utstillingen våren 2014.