-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Eksklusiv 911 Club Coupé
Det er 60 år siden de første Porsche-entusiaster startet sin egen klubb. Slikt må selvsagt markeres.
Bare et halvt års tid etter at nye 911 kom på markedet, dukker den første spesialutgaven opp. Det er nemlig seksti år siden de to første Porsche-klubber ble startet, og slikt går ikke upåaktet hen.
LES: Vår prøvekjøring av 911 Coupé
Fra den spede begynnelse har bevegelsen bredt seg verden rundt, og i dag fins det 640 Porsche-klubber i 75 land med totalt 181.000 medlemmer. Porsche Club Norway ble startet i 1980, og er offisielt nummer 68 i rekken av Porsche-klubber.
For å ære disse entusiastene har Porsche laget spesialversjonen 911 Club Coupé i et meget begrenset opplag – det skal nemlig bare lages 13 av dem, og en av disse beholder Porsche selv.
Modellen er basert på en Carrera S, men har i tillegg Power Kit som øker effekten med 30 hk til totalt 430 hk og senker aks-tiden til 100 km/t til fire blank.
LES OGSÅ: Vår prøvekjøring av 911 Cabriolet
Porsches avanserte chassis PASM reduserer bakkeklaringen med 20 mm, videre inngår 20-tommers spesialfelger, og Sport Design-pakke med ny front og en mer markant hekkspoiler.
911 Club Coupé leveres kun i én lakkfarge, kalt Brewster Green, mens interiøret er holdt i Espresso. Og selvsagt finner du dekaler som forteller at dette er en bil det ikke fins mange av.
Hvem som får kjøpe en av de 12 bilene skal avgjøres gjennom loddtrekning. De som vil være med i trekningen må melde sin interesse innen 16. juni, og være klar til å betale 1,1 millioner kroner pluss avgifter.