-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
A-Klasse til Finland
Nye Mercedes A-Klasse har fått så positiv mottagelse i markedet at produksjonskapasiteten er sprengt. Nå finner tyskerne hjelp i Finland.

- Vår nye modell er så populær hos kundene at fabrikkene i Rastatt (Tyskland) og Kecskemét (Ungarn) er sprengt. Vi har derfor inngått en avtale med Valmet, en erfaren bilprodusent som skal sørge for ekstra kapasitet fra 2013, sier Dr. Wolfgang Bernhard, styremedlem i Daimler AG.
Ifølge Bernhard er det allerede skrevet 40.000 ordres for nye A-Klasse, to måneder før den kommer på markedet. Avtalen med Valmet innebærer at det finske selskapet skal lage minst 100.000 biler i perioden 2013 til 2016.
- Anleggene i Rastatt og Kecskemét går for fullt – vi skal til og med over til tre skift i Rastatt fra høsten. Derfor inngikk vi en avtale med rutinerte Valmet som skal sørge for ekstra biler fra 2013, sier Bernhard.
Nye B-Klasse rullet av samlebåndet i de to fabrikkene som første produkt på en ny plattform. A-Klasse er bygget i Rastatt siden juli, og neste produkt herfra blir en ny SUV mens Kecskemét skal bygge den nye firedørs coupéen.
I tillegg til disse anleggene investerer Daimler tungt i tyske motorfabrikker. Til sammen skal det brukes nær 400 millioner euro i 2012-13 direkte relatert til de nye kompaktmodellene.
Valmets historie som bilprodusent strekker seg tilbake til 1960-tallet, da de startet produksjonen av Saab-modeller – et samarbeid som varte inn i vårt årtusen.
Fra1997 til 2011 bygde de Boxster og Cayman for Porsche, og siden 2011 har de kun produsert nisjebiler som Fisker Karma og Marussia B2.
Det smaker nok derfor godt å få et nytt volumprodukt tilbake på samlebåndet for selskapet med hovedkontor i Uusikaupunki (Nystad) sydvest i Finland.