-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Allroad på trappene
Audi er i ferd med å utvikle sin hittil minste Allroad-modell. Her er den på kuldetest.
Audi prøver seg i ukjent terreng når de nå utvikler en A1-basert Allroad-modell. Skjønt litt vurderingsgrunnlag har de nok fått fra Volkswagen som hadde suksess med sin Polo Cross en periode – i alle fall her i landet. Det ble solgt et par hundre eksemplarer av denne i året, inntil den forsvant med generasjonsskiftet høsten 2017.
Man ser tydelig at bilen er en A1, men den har fått ekstra bakkeklaring og plastdetaljer rundt de lavere regioner.
Den skal baseres på andre generasjon A1 som er ganske fersk på markedet.
Det eneste Audi har brydd seg om å kamuflere på prototypen er grill, støtfangere og de nedre regioner langs sidene, så det er her den vil skille seg ut fra ordinær A1, i tillegg til den nevnte høydeforskjellen. Trolig vil den også få felger som blir unike for denne modellen.
Innendørs vil det meste være som i en standard A1, bortsett fra logoer med «Allroad» eller «quattro». Infotainment-skjermen vil sitte integrert i dashbordet i stedet for å stikke opp som på forrige generasjon A1.
Allroad-modellene av A4 og A6 tilbys ikke med de minste motorene, og det samme vil trolig gjelde for A1 Allroad. Kanskje går Audi bare for to alternativer – en 2,0-liter med 197 hk på dieselfronten og en 1,5-liter med 148 hester, begge bensindrevne.
Et Haldex-basert system vil sørge for å fordele kreftene til alle hjørner, slik tilfellet også er med toppmodellen S1.