-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nye Audi-motorer
I dag må du bla opp snaut 350.000 for en ny Audi A4. Snart kan du slippe billigere unna. Det samme gjelder om A5 står på ønskelista.
En til to
Det er nye 1,8-liters TFSI-motorer som nå lanseres i begge modellene. Motorene er like i utgangspunktet, men Audi har valgt å ta ut forskjellig effekt i de to modellene – noe som er enkelt takket være turbo- og FSI-teknologi.
I A4 yter den nye motoren 120 hk – 40 hk mindre enn 1,8 TFSI som sammen med 2,0 TDI har vært rimeligste alternativer fra introduksjonen av nye A4. Maks dreiemoment er 230 Nm allerede ved 1500 omdreininger – bare åtte prosent mindre enn i 160-hesteren. Null til hundre kan foretas på 10,5 sekunder og snitt forbruk er i overkant av 0,7 liter på mila.
Prisen er enda ikke fastsatt, men rimeligste A4 sedan bør nå krype ned mot eller under 300.000 kroner.
Prisras på A5
Skal du investere i en A5, må du i dag bla opp kr 549.000 for rimeligste alternativ – 2,7 TDI med 190 hk. Fra neste måned kan også denne bestilles med 1,8 TFSI – da i en versjon med 170 hk og et dreiemoment på 250 Nm.
Bilen får en akselerasjonstid på 8,4 sekunder og en toppfart på 228 km/t, men skal klare seg med tilsvarende forbruk som den nye 120-hesteren i A4. Prisen vil trolig starte på rundt kr 400.000, før du har begynt å krysse av på den rikholdige utstyrslista.