-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Lang Audi, bare for Kina!
Man skulle tro at en gjennomsnitts kineser hadde god nok plass i en ny Audi A6. Men det er allikevel Kina som skal få den nye Audi A6L, med 10 cm lenger akselavstand. Og bare Kina!
Bilen, sier Audi, er bygget for at Audi skal feste sitt grep om Kinas premium-marked enda sterkere. Den ekstra akselavstanden kommer passasjerene bak til gode, og byr på en bakeseteplass som til nå har vært ukjent på det kinesiske markedet. Samtidig har det nye chassiset vært omhyggelig testet på dette markedet og påstås å sette helt nye standarder.
Nytt for Kina er det også at bilen nå kan bestilles med den åtte-sylindrede motoren i 4,2 liters utgave. Ellers er både seksere og firere tilgjengelig, og man kan velge mellom en manuell og to automat-kasser. Quattro kan også spesifiseres nå, eventuelt med Tiptronic.
Nå er det ikke første gang VW-gruppen tar spesielt hensyn til kinesernes spesielle krav til enorm gulvplass bak. Den kinesisk-bygde Santana hadde alltid lenger akselavstand enn den gamle Passaten den opprinnelig var basert på. Det skal bli spennende å se hvem som blir de første til å bak-mål-importere den lange A6 til Europa.