-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Lang Audi, bare for Kina!
Man skulle tro at en gjennomsnitts kineser hadde god nok plass i en ny Audi A6. Men det er allikevel Kina som skal få den nye Audi A6L, med 10 cm lenger akselavstand. Og bare Kina!
Bilen, sier Audi, er bygget for at Audi skal feste sitt grep om Kinas premium-marked enda sterkere. Den ekstra akselavstanden kommer passasjerene bak til gode, og byr på en bakeseteplass som til nå har vært ukjent på det kinesiske markedet. Samtidig har det nye chassiset vært omhyggelig testet på dette markedet og påstås å sette helt nye standarder.
Nytt for Kina er det også at bilen nå kan bestilles med den åtte-sylindrede motoren i 4,2 liters utgave. Ellers er både seksere og firere tilgjengelig, og man kan velge mellom en manuell og to automat-kasser. Quattro kan også spesifiseres nå, eventuelt med Tiptronic.
Nå er det ikke første gang VW-gruppen tar spesielt hensyn til kinesernes spesielle krav til enorm gulvplass bak. Den kinesisk-bygde Santana hadde alltid lenger akselavstand enn den gamle Passaten den opprinnelig var basert på. Det skal bli spennende å se hvem som blir de første til å bak-mål-importere den lange A6 til Europa.