-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Lang Audi, bare for Kina!
Man skulle tro at en gjennomsnitts kineser hadde god nok plass i en ny Audi A6. Men det er allikevel Kina som skal få den nye Audi A6L, med 10 cm lenger akselavstand. Og bare Kina!
Bilen, sier Audi, er bygget for at Audi skal feste sitt grep om Kinas premium-marked enda sterkere. Den ekstra akselavstanden kommer passasjerene bak til gode, og byr på en bakeseteplass som til nå har vært ukjent på det kinesiske markedet. Samtidig har det nye chassiset vært omhyggelig testet på dette markedet og påstås å sette helt nye standarder.
Nytt for Kina er det også at bilen nå kan bestilles med den åtte-sylindrede motoren i 4,2 liters utgave. Ellers er både seksere og firere tilgjengelig, og man kan velge mellom en manuell og to automat-kasser. Quattro kan også spesifiseres nå, eventuelt med Tiptronic.
Nå er det ikke første gang VW-gruppen tar spesielt hensyn til kinesernes spesielle krav til enorm gulvplass bak. Den kinesisk-bygde Santana hadde alltid lenger akselavstand enn den gamle Passaten den opprinnelig var basert på. Det skal bli spennende å se hvem som blir de første til å bak-mål-importere den lange A6 til Europa.