-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Lang Audi, bare for Kina!
Man skulle tro at en gjennomsnitts kineser hadde god nok plass i en ny Audi A6. Men det er allikevel Kina som skal få den nye Audi A6L, med 10 cm lenger akselavstand. Og bare Kina!
Bilen, sier Audi, er bygget for at Audi skal feste sitt grep om Kinas premium-marked enda sterkere. Den ekstra akselavstanden kommer passasjerene bak til gode, og byr på en bakeseteplass som til nå har vært ukjent på det kinesiske markedet. Samtidig har det nye chassiset vært omhyggelig testet på dette markedet og påstås å sette helt nye standarder.
Nytt for Kina er det også at bilen nå kan bestilles med den åtte-sylindrede motoren i 4,2 liters utgave. Ellers er både seksere og firere tilgjengelig, og man kan velge mellom en manuell og to automat-kasser. Quattro kan også spesifiseres nå, eventuelt med Tiptronic.
Nå er det ikke første gang VW-gruppen tar spesielt hensyn til kinesernes spesielle krav til enorm gulvplass bak. Den kinesisk-bygde Santana hadde alltid lenger akselavstand enn den gamle Passaten den opprinnelig var basert på. Det skal bli spennende å se hvem som blir de første til å bak-mål-importere den lange A6 til Europa.