-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Accord på gang
Honda Accord har nærmest gått i glemmeboka i Norge, men i store deler av verden er den fortsatt meget populær. Her er de første bilder av en ny generasjon.
Accord har sin fanskare i store deler av verden, selv om den foreløpig siste nye ble registrert hos oss i 2014 etter labert salg i en årrekke.
I USA har den i årevis ligget høyt på salgsstatistikken, og så sent som i 2015 var den tredje mest solgte bil der (SUV og truck ikke medregnet) – kun slått av Toyota Camry og Corolla.
Les også: USAs bestselger i 39 år
Men nå er den snart moden for et generasjonsskifte, og den godt kamuflerte bilen på bildene er en tidlig utgave av 2018-modellen som skal debutere i USA neste høst.
Neste Accord vil dele plattform med den nylig lanserte USA-utgaven av Civic.
Den Accorden som selges i USA bygges lokalt, og den har vært litt større enn modellen som er solgt i andre markeder.
Ifølge våre kilder vil Honda fra og med generasjonsskiftet kun produsere én global modell, og det kan medføre at amerikanerne får en bil som blir noe mindre enn dagens.
Men det er neppe snakk om stor forskjell, for da kommer den for nær nye Civic som vokste betydelig ved generasjonsskiftet.
Motorene blir trolig videreutviklinger av dagens, men det er sannsynlig at V6-motoren fases ut til fordel for en firesylindret turbomotor.
Honda tilbyr også en hybridversjon av Accord, og den vil trolig føres videre med lette modifikasjoner.