-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Ny Accord på gang
Honda Accord har nærmest gått i glemmeboka i Norge, men i store deler av verden er den fortsatt meget populær. Her er de første bilder av en ny generasjon.
Accord har sin fanskare i store deler av verden, selv om den foreløpig siste nye ble registrert hos oss i 2014 etter labert salg i en årrekke.
I USA har den i årevis ligget høyt på salgsstatistikken, og så sent som i 2015 var den tredje mest solgte bil der (SUV og truck ikke medregnet) – kun slått av Toyota Camry og Corolla.
Les også: USAs bestselger i 39 år
Men nå er den snart moden for et generasjonsskifte, og den godt kamuflerte bilen på bildene er en tidlig utgave av 2018-modellen som skal debutere i USA neste høst.
Neste Accord vil dele plattform med den nylig lanserte USA-utgaven av Civic.
Den Accorden som selges i USA bygges lokalt, og den har vært litt større enn modellen som er solgt i andre markeder.
Ifølge våre kilder vil Honda fra og med generasjonsskiftet kun produsere én global modell, og det kan medføre at amerikanerne får en bil som blir noe mindre enn dagens.
Men det er neppe snakk om stor forskjell, for da kommer den for nær nye Civic som vokste betydelig ved generasjonsskiftet.
Motorene blir trolig videreutviklinger av dagens, men det er sannsynlig at V6-motoren fases ut til fordel for en firesylindret turbomotor.
Honda tilbyr også en hybridversjon av Accord, og den vil trolig føres videre med lette modifikasjoner.