-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Alfa/Maser styrker bemanningen
Først sluttet Karl-Heinz Kalbfell (bildet) som styremedlem i BMW og nå og da sjef for Rolls-Royce. Han dukket opp hos Alfa Romeo sist oktober. Nå sluttet sjefen for Rolls i USA, og dukket opp en uke senere som sjef for Maserati i USA.

Og siden Maserati nå er en del av Alfa Romeo og dermed under Kalbfells vinger, er det stadig flere som tror på en return av Alfa til USA. Dersom noen skulle klare det er det vel Kalbfell og kompani, BMW-tallene forteller at der i gården vet de litt av hvert om akkurat det.
Jim Selwa het Rolls-Royce presidenten som ble ansatt av Kalbfell. Det var hans jobb å få Rolls-Royce på kartet igjen etter at det nye BMW-regimet begynte å produsere Phantom for modellåret 2003.
Da han sluttet sa han at han skulle begynne i den amerikanske delen av en Europa-produsent, og det viste seg altså å være Maserati. Med bakgrunn fra American Motors og Land Rover er det få som tror at snaut tusen Maseratier pr år er nok for denne fyren. Flere og flere tror nå på 2008 som året da Alfa Romeo skal gjeninnføres til USA.