-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Alfa/Maser styrker bemanningen
Først sluttet Karl-Heinz Kalbfell (bildet) som styremedlem i BMW og nå og da sjef for Rolls-Royce. Han dukket opp hos Alfa Romeo sist oktober. Nå sluttet sjefen for Rolls i USA, og dukket opp en uke senere som sjef for Maserati i USA.

Og siden Maserati nå er en del av Alfa Romeo og dermed under Kalbfells vinger, er det stadig flere som tror på en return av Alfa til USA. Dersom noen skulle klare det er det vel Kalbfell og kompani, BMW-tallene forteller at der i gården vet de litt av hvert om akkurat det.
Jim Selwa het Rolls-Royce presidenten som ble ansatt av Kalbfell. Det var hans jobb å få Rolls-Royce på kartet igjen etter at det nye BMW-regimet begynte å produsere Phantom for modellåret 2003.
Da han sluttet sa han at han skulle begynne i den amerikanske delen av en Europa-produsent, og det viste seg altså å være Maserati. Med bakgrunn fra American Motors og Land Rover er det få som tror at snaut tusen Maseratier pr år er nok for denne fyren. Flere og flere tror nå på 2008 som året da Alfa Romeo skal gjeninnføres til USA.