-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Fioravantis forsmak på Alfa Romeo Spider
Denne spennende roadsteren finner du utstilt i Geneve. Den står ikke hos Alfa Romeo, men hos designeren Leonardo Fioravanti. Sannsynligheten er imidlertid til stede for at den dukker opp som en Alfa Romeo Spider i løpet av noen år.
Når Alfa Romeo skal tilbake på det amerikanske markedet, trolig i 2003, skjer det med en roadster. Og det er et samarbeidsprosjekt med GM der sistnevntes forhandlere står for distribusjonen i USA.
Nye Spider skal bygges på den nye Stilo-plattformen, og det spekuleres i at den får et stålkarosseri med dører, panser og bagasjeromslokk av aluminium. Motorprogrammet vil trolig spenne fra en 1,6-liters rekkefirer til en 2,5-liters V6 med 205 hester.
Prototypen Fioravanti viser i Geneve har fått betegnelsen Vola. Den har umiskjennelig Alfa front og bakstuss. Vola kan drives enten med forhjuls- eller bakhjulsdrift, så her kan italienerne velge hva de foretrekker.
Den italienske designeren har funnet en helt ny løsning for det avtakbare taket. For mens løsninger fra andre produsenter opptar en stor del av bagasjerommet når taket foldes sammen, legger Fioravanti det oppå bagasjerommet. Du slipper dermed å pakke om eller sette igjen halve bagasjen om du blir utsatt for en regnskur mens du er på tur. De store rundingene på bilens sider huser mekanismen som folder taket.
Selv om Fioravanti forfekter at dette er et rent designkonsept og ikke grunnlaget for en fremtidig modell, er det mye som taler for det motsatte. For den spennende roadsteren har mange typiske Alfa-detaljer i både ekstriør og interiør, den vil garantert vekke oppsikt i Geneve.