-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Flere detaljer fra Mazda og Alfa
Vi har fortalt at Mazda og Alfa skal samarbeide om åpne tosetere. Nå kommer litt flere detaljer.
I mai 2012 kunne vi fortelle om dette spennende samarbeidet. Når Mazda nå planlegger sin neste MX-5, skjer det i samarbeid med Alfa Romeo (Fiat).
Partene forteller nå at begge bilene skal produseres ved Mazdas Hiroshima-fabrikk fra 2015. Alfas kommende roadster skal utvikles for et globalt marked og skal baseres på arkitekturen til neste MX-5.
Avtalen innebærer at det skal utvikles to parallelle modeller der særegenhetene til begge merker ivaretas. Begge bilene får bakhjulsdrift, men drivlinjene vil være forskjellige.
For Mazda innebærer avtalen kostnadseffektivisering med hensyn til utvikling og produksjon av neste generasjon av verdens mest populære åpne toseter. For Alfa betyr det at de blir i stand til å realisere en moderne roadster som er viktig for merkets image.