-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Flere detaljer fra Mazda og Alfa
Vi har fortalt at Mazda og Alfa skal samarbeide om åpne tosetere. Nå kommer litt flere detaljer.
I mai 2012 kunne vi fortelle om dette spennende samarbeidet. Når Mazda nå planlegger sin neste MX-5, skjer det i samarbeid med Alfa Romeo (Fiat).
Partene forteller nå at begge bilene skal produseres ved Mazdas Hiroshima-fabrikk fra 2015. Alfas kommende roadster skal utvikles for et globalt marked og skal baseres på arkitekturen til neste MX-5.
Avtalen innebærer at det skal utvikles to parallelle modeller der særegenhetene til begge merker ivaretas. Begge bilene får bakhjulsdrift, men drivlinjene vil være forskjellige.
For Mazda innebærer avtalen kostnadseffektivisering med hensyn til utvikling og produksjon av neste generasjon av verdens mest populære åpne toseter. For Alfa betyr det at de blir i stand til å realisere en moderne roadster som er viktig for merkets image.