-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Flere detaljer fra Mazda og Alfa
Vi har fortalt at Mazda og Alfa skal samarbeide om åpne tosetere. Nå kommer litt flere detaljer.

I mai 2012 kunne vi fortelle om dette spennende samarbeidet. Når Mazda nå planlegger sin neste MX-5, skjer det i samarbeid med Alfa Romeo (Fiat).
Partene forteller nå at begge bilene skal produseres ved Mazdas Hiroshima-fabrikk fra 2015. Alfas kommende roadster skal utvikles for et globalt marked og skal baseres på arkitekturen til neste MX-5.
Avtalen innebærer at det skal utvikles to parallelle modeller der særegenhetene til begge merker ivaretas. Begge bilene får bakhjulsdrift, men drivlinjene vil være forskjellige.
For Mazda innebærer avtalen kostnadseffektivisering med hensyn til utvikling og produksjon av neste generasjon av verdens mest populære åpne toseter. For Alfa betyr det at de blir i stand til å realisere en moderne roadster som er viktig for merkets image.