-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Alfas perle i utvikling
Tidligere har vi møtt den som konseptbil, men nå er Alfa-ingeniøren på Nürburgring for å teste ut den virkelige varen.
Alfa Competizione 8C skal lages i en begrenset produksjon på 500 eksemplarer. Prototypen som her er i aksjon viser at mange detaljer forandres fra konseptbilen som har briljert på forskjellige messer.
Sportsbilen får en åttesylindret 90-graders motor med et slagvolum på 4,6 liter. Vi loves 450 hk ved 7.000 omdreininger og et maks dreiemoment på 470 Nm ved 4.750 o/min. Rødmerket på turtelleren står ved 7.500.
En 6-trinns computerstyrt gearkasse tar deg gjennom registeret via hendler bak rattet. Sjåfører kan velge en av følgende fem innstillinger for gearkassa: Manual-Regular, Manual-Sporty, Auto-Regular og Auto-Sporty i tillegg til vinterprogrammet Icemodus.
Hjulopphengning og bremser benytter racingteknologi, og Alfa har integrert sin mest avansert VDC-teknologi for stabilitet og traksjon. 8C Competizione vil markere Alfas relansering på det amerikanske markedet.