-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Alfas perle i utvikling
Tidligere har vi møtt den som konseptbil, men nå er Alfa-ingeniøren på Nürburgring for å teste ut den virkelige varen.
Alfa Competizione 8C skal lages i en begrenset produksjon på 500 eksemplarer. Prototypen som her er i aksjon viser at mange detaljer forandres fra konseptbilen som har briljert på forskjellige messer.
Sportsbilen får en åttesylindret 90-graders motor med et slagvolum på 4,6 liter. Vi loves 450 hk ved 7.000 omdreininger og et maks dreiemoment på 470 Nm ved 4.750 o/min. Rødmerket på turtelleren står ved 7.500.
En 6-trinns computerstyrt gearkasse tar deg gjennom registeret via hendler bak rattet. Sjåfører kan velge en av følgende fem innstillinger for gearkassa: Manual-Regular, Manual-Sporty, Auto-Regular og Auto-Sporty i tillegg til vinterprogrammet Icemodus.
Hjulopphengning og bremser benytter racingteknologi, og Alfa har integrert sin mest avansert VDC-teknologi for stabilitet og traksjon. 8C Competizione vil markere Alfas relansering på det amerikanske markedet.