-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Almera takker for seg
Etter seks år er det slutt for produksjonen av Almera ved Nissan-anlegget i Sunderland. Synd, for i Norge var Nissan svært nær en milepæl.

Det var i januar 2000 de første Almera rullet av samlebåndet i Nord-England. Det ga regionen 800 nye arbeidsplasser, og allerede første år ble det skrudd sammen 115.000 biler ved anlegget.
Totalt er det produsert 639.000 Almera ved denne fabrikken, og disse er spredd til 45 land verden rundt. Ikke minst har modellen vært betydningsfull for Nissans russiske salgsapparat de siste årene.
Nissan følger nå en ny produktstrategi i Europa ved å tilby sine kunder mer unike og individuelle modeller som ikke føyer seg inn i tradisjonelle markedssegmenter. På grunn av vår konkurranseevne og dyktige stab, er NMUK tiltrodd oppgaven med å produsere de første modeller basert på den nye strategien, Note og Qashqai, sier sjefen for Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd., Trevor Mann.
PS!
Lurer på hvilken norsk milepæl vi henviser til i ingressen? Siden første Almera kom til Norge i 1995 er det registrert til sammen 9892 av denne modellen. Årets salg utgjør 114 biler, så om den bare hadde fått leve noen måneder til kunne Nissan Norge ha skrytt av 10.000 Almera. Men slik gikk det altså ikke.