-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Almera takker for seg
Etter seks år er det slutt for produksjonen av Almera ved Nissan-anlegget i Sunderland. Synd, for i Norge var Nissan svært nær en milepæl.

Det var i januar 2000 de første Almera rullet av samlebåndet i Nord-England. Det ga regionen 800 nye arbeidsplasser, og allerede første år ble det skrudd sammen 115.000 biler ved anlegget.
Totalt er det produsert 639.000 Almera ved denne fabrikken, og disse er spredd til 45 land verden rundt. Ikke minst har modellen vært betydningsfull for Nissans russiske salgsapparat de siste årene.
Nissan følger nå en ny produktstrategi i Europa ved å tilby sine kunder mer unike og individuelle modeller som ikke føyer seg inn i tradisjonelle markedssegmenter. På grunn av vår konkurranseevne og dyktige stab, er NMUK tiltrodd oppgaven med å produsere de første modeller basert på den nye strategien, Note og Qashqai, sier sjefen for Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd., Trevor Mann.
PS!
Lurer på hvilken norsk milepæl vi henviser til i ingressen? Siden første Almera kom til Norge i 1995 er det registrert til sammen 9892 av denne modellen. Årets salg utgjør 114 biler, så om den bare hadde fått leve noen måneder til kunne Nissan Norge ha skrytt av 10.000 Almera. Men slik gikk det altså ikke.