-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Renault Laguna, mer eksklusiv
Amsterdam (BilNorge.no): Renault lanserer nå en sterkt endret Laguna. Både sedan og stasjonsvogn har fått helt ny front, ny innredning og ikke minst høyere komfort. Bilen har verdenspremiere på den internasjonale bilutstillingen i Amsterdam, og alt i april vil den være på plass hos norske forhandlere. De får stifte bekjentskap med bilen første gang i mars.
- Dette er mye mer endring enn det vi forbinder med en facelift, sier Tore Løvig i Volvo-Renault Norge. - Det handler nærmest om en ny bil – og det er neppe tvil om at målet har vært å gjøre den mer eksklusiv i det meget kresne D-segmentet, sier Løvig.
Lavere front
Utvendig er det lett å se at Laguna har fått ny front. Det er mindre grill og lavere linjer, og frontlysene er mer integrert. Nå er støtfangeren integrert i grillen og alt støpes i et stykke. Innredningen i bilen er helt ny med ny instrumentering, helt nytt ratt og bilen kommer i nye utstyrspakker. Målet er at Laguna skal bli mer eksklusiv slik at den lettere skal kunne konkurrere med Audi, BMW og Mercedes. Og ikke minst Volvo, Saab og Peugeot.
Renault lanserer også for første gang en GT-versjon av Laguna med en
Alle modeller levers standard med åtte kollisjonsputer. Det blir også nye fester for barnseter i baksetet.
- Vi forventer oss svært meget av den nye Laguna, sier Tore Løvig.