-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Renault Laguna, mer eksklusiv
Amsterdam (BilNorge.no): Renault lanserer nå en sterkt endret Laguna. Både sedan og stasjonsvogn har fått helt ny front, ny innredning og ikke minst høyere komfort. Bilen har verdenspremiere på den internasjonale bilutstillingen i Amsterdam, og alt i april vil den være på plass hos norske forhandlere. De får stifte bekjentskap med bilen første gang i mars.
- Dette er mye mer endring enn det vi forbinder med en facelift, sier Tore Løvig i Volvo-Renault Norge. - Det handler nærmest om en ny bil – og det er neppe tvil om at målet har vært å gjøre den mer eksklusiv i det meget kresne D-segmentet, sier Løvig.
Lavere front
Utvendig er det lett å se at Laguna har fått ny front. Det er mindre grill og lavere linjer, og frontlysene er mer integrert. Nå er støtfangeren integrert i grillen og alt støpes i et stykke. Innredningen i bilen er helt ny med ny instrumentering, helt nytt ratt og bilen kommer i nye utstyrspakker. Målet er at Laguna skal bli mer eksklusiv slik at den lettere skal kunne konkurrere med Audi, BMW og Mercedes. Og ikke minst Volvo, Saab og Peugeot.
Renault lanserer også for første gang en GT-versjon av Laguna med en
Alle modeller levers standard med åtte kollisjonsputer. Det blir også nye fester for barnseter i baksetet.
- Vi forventer oss svært meget av den nye Laguna, sier Tore Løvig.