-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Scaglietti på Kina-tur
Etter en vellykket jorda-rundt-tur i 1997, legger Ferrari opp til et enda større eventyr: Kina rundt med to 612 Scaglietti. 15.000 kilometer på ikke-akkurat-autostradaer.
Selv om denne jorda-rundt varte 75 dager, og Kina-rundt skal tilbakelegges på bare 45, høres det allikevel ut som et atskillig større eventyr. 1997-turen startet og endte i New York, og ble gjennomført med en F355 og med 147 journalister (fra de landene som ble gjennomkjørt, hvilket ikke inkluderte Norge) som førere. Turen gjorde selvfølgelig sitt til å fortelle at en Ferrari også er Brukbar.
Det skal vel også de to Scaglietti-modellene bevise. Med start fra Shanghai (der man finner en av Ferraris kinesiske forhandlere) den 29. august, skal journalister - først og fremst kinesiske - legge ut på ganske ekstreme veier i ganske ekstreme klimaer.
Nord-øst over til Mandsjuria, så mot Beijing, så langs Muren til Lanzhou og derfra opp til 4000 meter over havet til Lhasa, ned igjen over Gobi-ørkenen til Marco Polos silkeby, Kashi, så noe ørken igjen til Urumqi og gjennom tropesoner til Guangzhou i Canton, hvoretter ting begynner å bli 2005 igjen på det siste strekket mot Shanghai.
"En solid utfordring for Cavallino Rapante, som aldri har vært forsøkt av noen annen bilprodusent" sier de fra Maranello.
Det er ikke bare på grunn av spennende krøtterstier Ferrari nå markerer seg i Kina. Etter at den første Ferrarien ble solgt der i 1993, har man i oktober i fjor etablert seg sammen med Poly Technologies og We Kee Hong. Siden da er det solgt 42 Ferrarier i området og etterspørselen øker så meget at Ferrari regner med at Kina blir deres femte største marked i løpet av et par år.